2015年8月5日 星期三

英語情話短句子

英語情話短句子

kiss your forehead.
親吻你的額頭!

I cannot breathe in a world without your smile.
只有在你的微笑里,我才有呼吸。

I want to know how to quit you.
我想知道如何戒掉你。

I love you more than I can say!
愛你在心口難開。

My heart belongs to you.
我的心屬於你。

l’m with you for love to the death.
我與你愛到死。

I am too happy to stand faint!
我要幸福的昏倒了!

You mean the world to me.
你對我來說是最重要的。

You take my breath away.
你讓我忘記呼吸。

I can’t live without you.
我沒有你活不下去。

You light up my life.
你照亮我的生命。

I know what love is, it is because of you.
因為你,我懂得了愛。

I’ll think of you every step of the way.
我會想你,在漫漫長路的每一步。

You’ve given me a reason to live.
你給了我活下去的理由。

I fell in love with you the moment I saw you.
見到你的那一瞬間,我就愛上你了。

I want to be with you for the rest of my life.
我要和你共度餘生。

I didn’t stop thinking about you all day.
我整天都在想你。

You complete me.
你使我的生命更完整。


沒有留言:

張貼留言