2015年8月6日 星期四

浪漫的情話,浪漫的英文句子

浪漫的情話,浪漫的英文句子

As long as there is love, I will cherish you。As long as there is life, I will love you。As long as the stars shine above, I will want you。As long as there are waves in the ocean, I will need you.As long as there is heaven above, there will always be our love.
只要愛還在,我都將永遠珍惜你只要生命還在,我都將永遠愛你只要頭頂還有星光閃耀,我都將永遠渴求你的陪伴只要海水仍然奔涌揚波,我都將永遠需要你在身邊只要神的庇佑不曾失去,我們的愛就永不會消亡。

 

A better love I couldn/』t ask for With your sweet and gently way And knowing that your love for me Grows more everyday.
我再也沒法找到一個比你更好愛我的人, 能比你更加溫柔和體貼, 我也深深地相信, 你對我的愛一天比一天更深。

 

All it took was one glance.Now all I ask is one chance,To try to win your heart.Just give me a chance to start.I』ll show you it was meant to be詩.To be together is our destiny.
我對你一見鍾情。我所要求的全部就是給我一個機會,以贏取你的芳心。只要給我一個開始的機會,我將向你證明這是前世的安排,我倆的結合是冥冥之中的定數。

 

Every beat of my heart, loudly cries your name, I want so much to be with you, oh, please, please, feel the same.
內心的每一次跳動,都在呼喊你的名字。我是如此渴望和你在一起,噢,希望你,希望你,能有同樣的感覺。

 

For those are the steps, that we have made. That was the past, the future is near, I anxiously wait, for what will appear. New homes, more laughter, and children so dear, Everything will be wonderful, as long as you』re near.
如果有一天, 我離開了你身邊,或者你離開了我身邊, 我們的生活會是什麼模樣? 會不會有人逗你開心地笑? 生病時會不會有人照顧? 受傷時會不會有人撫慰? 夜深時有沒有人聽你靜靜地講故事? 睡不著時會不會有人給你輕聲低唱? 而我又會怎樣?會怎樣?

 

Forgive me for needing you in my life; Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul; Forgive me for wanting to be with you when I grow old.
原諒我生活中不能沒有你;原諒我欣賞你軀體和心靈的美麗;原諒我希望永生永世和你在一起。

 

green grape,you refused me ripe grape,you packed me away must you deny me a bite of your raisin?
你年少時,我愛著你,你拒絕了我 你成年後,我愛著你,你拒絕了我 你老了,我依然愛你。

 

I am looking for a word. I am looking for a whole new word. I am looking for a word. I am looking for a word that nobody knows. I am looking for a word. I am looking for a word that says…that you are the best!
我在尋找一句話,我在尋找一句全新的話。我在尋找一句話,我在尋找一句沒人知道的話。我在尋找一句話,我在尋找一句話說……你是最好的!

 

I love thee, I love thee,Tis all that I can say;It is my vision in the night,My dreaming in the day。
我愛你,我愛你我能說的僅此而已這是我夜間的幻境和白日的美夢。

 

If I could save time in a bottle the first thing that i 』d like to do is to save every day until eternity passes away just to spend them with you if I could make days last forever if words could make wishes come true I』d save every day like a treasure and then again I would spend them with you.
如果我能把時間存入一個瓶子, 我要作的第一件事就是, 把每一天都存下來直到永恆, 再和你一起慢慢度過。 如果我能把時間化作永恆, 如果我的願望能一一成真, 我會把每天都像寶貝一樣存起來, 再和你一起慢慢度過。


沒有留言:

張貼留言