2015年8月5日 星期三

常見的英文甜蜜句子

常見的英文甜蜜句子

1、No man or woman is worth your tears, and the one who is, won『t make you cry.
沒有人值得你流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

2、I miss you not because of my loneliness but I do feel lonely when I miss you. Only when I miss you deeply I feel so lonely.
不是因為寂寞才想你,是因為想你才寂寞。孤獨的感覺之所以如此之重,只是因為太想你。

3、How are you getting on? I hope that the word will become more beautiful because of you!
過得好么?希望世界因你而美麗!

4、To the world you may be one person, but to one person you may be the world.
對於世界而言,你是一個人;但是對於某個人,你是他的整個世界。

5、It』s you that led me out of the loneliness when I was lost in my mind.
曾經迷惘的心中,是你牽引我走出寂寞。

6、I prefer having your accompanying for life-long time to the short-time tenderness.
我不要短暫的溫存,只要你一世的陪伴。

7、Coffee is lonely without cups. I am lonely without you.
沒有杯子……咖啡是寂寞的……沒有你……我是孤獨的……

8、My heart beats for you every day. I am inspired by you every minute, and I worry about you every second. It is wonderful to have you in my life.
每一天都為你心跳,每一刻都被你感動,每一秒都為你擔心。有你的感覺真好。

9、 my love, you are like a flower, so sweet and pure and fair.
我的愛人, 你就像一朵鮮花, 那麼甜蜜、純潔而秀雅。

10、Darling you know I love you till the end of time.
親愛的你知道,我愛你,直到地老天荒。

11、Cant you hear when I call? A little love is all I ask.
你能聽到我的呼喚嗎?我只要一點點愛。


沒有留言:

張貼留言