2015年8月5日 星期三

經典英文情詩《沒有你》

經典英文情詩《沒有你》

Without you­I’d be a soul without a purpose.

Without you­I’d be an emotion without a heart.

I’m a face without expression,A heart with no beat.

Without you by my side,I’m just a flame without the.

 

 
沒有你? 我將是一個沒有目的的靈魂;

沒有你? 我的情感將沒有了根基;

我將是一張沒有表情的臉;一顆停止跳動的心;

沒有你在我身邊;我只是一束沒有熱量的火焰。


沒有留言:

張貼留言