2015年8月6日 星期四

最美的10句簡短英文情話

最美的10句簡短英文情話

1、one life one love! 
一生只愛你一個。

2、 I love you for you.
我真心愛你!

3、You are my sweet-heart.
你是我的寶貝。

4、you are my only love.
你是我的最愛。

5、You light up my life.
你照亮我的生命。

6、My heart belongs to you.
我的心屬於你。

7、You mean the world to me.
你對我來說,就是全世界。

8、Grow old along with me, the best is yet to be.
執子之手,與子偕老。

9、When I close my eyes…all I see is you.
一閉上眼,看到的全部是你。

10、I love you with all my heart.
我全心全意愛你。


沒有留言:

張貼留言