2015年8月5日 星期三

英語甜蜜的話

英語甜蜜的話

1、You’re the only man/woman I could be happy with.
你是我唯一想要在一起的人。

2、Your love gives me the feeling that the best is still ahead.
你的愛讓我相信我們的未來會更好

3、You may only be a person in this world, but for someone, you』re the word.
你可能只是這個世界上的一個人,但對於某人來說,你就是全世界。

4、You don’t love a girl because she is beautiful, but she is beautiful because you love her!
你不因為她的美麗而愛她,而她卻因為你的愛而美麗

5、You are my favorite of this life is my wife to love life, my family, my blood is thicker than love, is to stand by me through thick and thin with his wife.
你是我此生的最愛,是我要疼愛一輩子的老婆,是我的親人,是我血濃於水的愛人,是要和我同甘苦共患難的妻子。

6、You are kindly which is the reason why iove you.
你很溫柔,這是我愛上你的原因。

7、Will you accept me? I wanna share my life with you.
你能答應我的求婚嗎?我想永遠和你在一起。

8、Wife, every day I immersed in the happiness, my love!
老婆,我每天都沉浸在幸福快樂中,我的愛人。

9、Wherever you go, whatever you do, I will be right here waiting for you.
無論你身在何處,無論你為何忙碌,我都會在此守候。

10、The sky is so many stars, which had some, as how much I love you, until heaven as there are so many stars flickering
天空中無數的星星,不是原本就有的,正如我有多麼愛你般,天上才有那麼多星星在閃爍

11、The night sky is beautiful, because the stars twinkling, my heart is beautiful, because have you this star existence.
夜空之所以美麗,是因為星星的閃爍,我心之所以美麗,是因為有你這顆星星的存在

12、The moonlight stands for my heart!
月亮代表我的心!

13、Please don’t doubt my heart has really, like the stars always keep in that position on the same, I love will never, waiting in a personal heart.
請別懷疑我的心有多真,就像天空中的星星始終守在自己的位置上一樣,我的愛也會永遠,守候在一個人心中

14、No person, deserves your tears, and who deserves them won』t make you cry.
沒有人值得你流淚,值得你流淚的人是不會讓你哭泣的。

15、No matter the ending is perfect or not, you cannot disappear from my world.
我的世界不允許你的消失,不管結局是否完美.

16、My love, you are like a flower, so sweet and pure and fair.
我的愛人, 你就像一朵鮮花, 那麼甜蜜、純潔而秀雅。

17、My love, in the bright starry, flies to you sleep at that time, you must be available to catch.
我的愛,會乘著這璀璨的星夜,飛向你的夢鄉那時,你可一定要接住啊.

18、My love is like the grasses hidden in the deep mountains. though its abundance increase, there is none that knows.
此情可待成追憶,只是當時以惘然。

19、My love for you is as deep as the sea.
對你的愛,情深似海。

20、Meeting you was fate,and falling in love with you was out of my control.
遇見你是命運的安排而愛上你是我情不自禁.

21、Loving you is closely related to my life.
愛你與我的生活息息相關。

22、Love without end hath no end.
情綿綿,愛無邊。

23、Looking in your eyes, I saw the sea and blue sky, the beautiful future.
看著你的眼, 我看見了大海, 藍天, 美麗的未來

24、Look at your smile, suddenly found that I was the happiest person in the world.
看著微笑的你,突然發現,我真是世界上最幸福的人

25、Just because someone doesn』t love you as you wish, it doesn』t mean you』re not loved with all his/her being.
只因為某人不如你所願愛你,並不意味著你不被別人所愛。

26、It’s not being in love that makes me happy, but is being in loving with you.
不是戀愛的感覺讓我幸福而是愛上你的感覺讓我幸福.

27、Iove me little, love me long!
愛不貴親密,貴長久

28、In the sky, it is the most valuable, to the stars, flowers, for the most precious to me, you are the most precious ~ I love you
對天空來說,星星最珍貴,對大地來說,花兒最珍貴,對我來說,你是最珍貴的~我愛你

29、I’m so happy with you in this starry night.
在這繁星閃爍的夜晚,跟你在一起非常快樂。

30、I’ll think of you every step of the way.
我會想你,在漫漫長路的每一步。

31、I’ll love you as long as I live.
我會愛你一輩子。

32、If you go away, I’ll be blue. I’ll miss you when you leave.
假如你走了,我會很沮喪。你離開,我會很想念。

33、If you are sugar, honey, my life is lingering, sweet!
假如你是糖,我是蜜,一生纏綿,甜甜蜜蜜

34、If we believe that true love never has to end, then we must know that we will love again.
如果我們相信真愛永不會終止,那麼我們一定將會再次相愛。

35、If the sun were to rise in the west, I’d never change my mind to love you forever.
即使太陽從西邊出來,我對你的愛也不會改變。

36、I want that my love to you will turn into bright sunlight so that to warm your heart.
我想將對你的感情化作暖暖的陽光,期待那灑落的光明能溫暖你的心房。

37、I shall do one thing in this life, one thing certain, that is love you, long for you, and keep wanting you till i die.
我這一生要做的一件事情, 絕對要做的一件事情 ,那就是 愛你, 想你, 追求你,直到死。

38、I prefer having your accompanying for life-long time to the short-time tenderness.
我不要短暫的溫存,只要你一世的陪伴。

39、I need him like I need the air to breathe.
我需要他,正如我需要呼吸空氣。

40、I miyou so deeply that my love just like a kite has broken its line and won』t stop flying until it reaches you at last.
長長的思念,就像風箏斷了線,飄啊飄啊,飄到你的身邊。

41、I love you with all my heart.
我全心全意愛你。

42、I love you not for who you are ,but who I am when I』m by your side.
我愛你並不是因為你是誰,而是因為我在你身邊的時候我是誰。

43、I know you like this song most and I know what you are thinking about ,too, I miyou.
我知道你最喜歡這首歌,我也知道你的心思,我想你。

44、I don’t believe everlasting love will one day, because I only love you more and more each day.
我不相信永遠的愛,因為我只會一天比一天更愛你。

45、I am too happy to stand faint!
我要幸福的昏倒了!

46、I am happy, because I love, because I have love.
我是幸福的,因為我愛,因為我有愛。

47、Happy ending is a wedding ring!
幸福的終點便是一枚結婚戒指

48、From meet, acquaintances, until bosom friend, although so love is not easy, but now I will cherish this precious love.
從相遇,相識,直到相知相愛,雖然如此之不易,但是現在我要珍惜這份寶貴的愛.

49、For you, love of my life, so happily decided.
罰你愛我一輩子,就這麼愉快地決定了

50、Darling you know I love you till the end of time
親愛的你知道,我愛你,直到地老天荒。


沒有留言:

張貼留言