2015年8月5日 星期三

浪漫的英文語句 如果愛不瘋狂就不是愛了

浪漫的英文語句 如果愛不瘋狂就不是愛了

An unacceptable love needs no sorrow but time- sometime for forgettingA badly-hurt heart needs no sympathy but understanding  
一段不被接受的愛情,需要的不是傷心,而是時間,一段可以用來遺忘的時間。一顆被深深傷了的心,需要的不是同情,而是明白。

Don』t cry because it is over, smile because it happened.
不要因為結束而哭泣,微笑吧,為你的曾經擁有。

Her gesture, motion, and her smiles,Her wit, her voice my heart beguiles,Beguiles my heart, I know not why,And yet, I』ll love her till I die. Thomas Ford
她的一舉一動,她的一顰一笑;她的聰慧,她的聲音將我的心俘虜;將我的心俘虜。我不明白個中緣由,但我會愛她到永遠。

I have searched a thousand years,And I have cried a thousand tears.I found everything I need,You are everything to me. Barry Fitzpatrick
我尋覓了千萬年,我哭泣了千萬次。我已經找到了需要的一切,你就是我的一切。

Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your smile.
縱然傷心,也不要愁眉不展,因為你不知是誰會愛上你的笑容。

No man or woman is worth your tears, and the one who is, won』t make you cry.
沒有人值得你為之流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

Since the first time I saw you,I felt something inside,I don』t know if it』s love at first sight,I do know I really like you a lot. Tanya C Medeiros
自從第一次見到你,我的內心無法平靜,我不知道這是否是一見鍾情,我只知道我真的很喜歡你。

The darkness is no darkness with thee.
有了你,黑暗不再是黑暗。

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can『t have them.
失去某人,最糟糕的莫過於,他近在身旁,卻猶如遠在天邊。

There is no remedy for love but to love more.
治療愛的創傷唯有加倍地去愛。

To the world you may be one person, but to one person you may be the world.
對於世界而言,你是一個人;但是對於某個人,你是他的整個世界。

We all live in the past We take a minute to know someone, one hour to like someone, and one day to love someone, but the whole life to forget someone
我們每個人都生活在各自的過去中,人們會用一分鐘的時間去認識一個人,用一小時的時間去喜歡一個人,再用一天的時間去愛上一個人,到最後呢,卻要用一輩子的時間去忘記一個人。

We cease loving ourselves if no one loves us.
如果沒有人愛我們,我們也就不會再愛自己了。

When love is not madness, it is not love.
如果愛不瘋狂就不是愛了。

I know someone in the world is waiting for me, although I』ve no idea of who he is But I feel happy every day for this  
我知道這世上有人在等我,但我不知道我在等誰,為了這個,我每天都非常快樂。

I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.
我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為與你在一起時,我變成了怎樣的自己。

If a woman is not sexy, she needs emotion; if she is not emotional, she needs reason; if she is not reasonable, she has to know herself clearly coz only she has is misfortune
女人如果不性感,就要感性;如果沒有感性,就要理性;如果沒有理性,就要有自知之明;如果連這個都沒有了,她只有不幸。

If you can hold something up and put it down, it is called weight-lifting; if you can hold something up but can never put it down,it』s called burden-bearing Pitifully, most of people are bearing heavy burdens when they are in love  
舉得起放得下的叫舉重,舉得起放不下的叫負重。可惜,大多數人的愛情,都是負重的。

Love makes man grow up or sink down  
愛情,要麼讓人成熟,要麼讓人墮落。


沒有留言:

張貼留言