2015年8月6日 星期四

愛情宣言英文 情人們甘受它痛苦的折磨

愛情宣言英文 情人們甘受它痛苦的折磨

愛情是可愛的虐政,情人們甘受它痛苦的折磨。
Love is a sweet tyranny,because the lover endures his torment willingly.

一個真正的朋友會握著你的手,觸動你的心。
A true friend is the one who holds your hand and touches your heart.

真愛的道路絕不平坦。
The course of true love never did run smooth.

不要因為結束而哭泣,微笑吧,為你的曾經擁有。
Don』t cry because it is over, smile because it happened.

和你在一起就像在一個清爽的早晨漫步。
Being with you is like walking on a very clear morning.

請告訴我你是我的。歲歲年年,我都屬於你,永遠永遠。
Tell me you are mine. I』ll be yours through all the years,till the end of time.

有一個詞可以讓我們擺脫生活中所有的負擔和痛苦,那就是”愛情”
One word frees us of all the weight and pain in life.That word is love.

我們生氣爭執時,愛的雙唇把它們吻得無影無蹤,我的心也頓覺甜蜜。
I feel happy at times we have had angry words but these have been kissed away.

好想,好想你!如果清風有情,請帶去我對你的思念,這一生都為你牽挂;如果白雲有意,請帶去我對你的愛戀,生生世世都願和你共纏綿!
Oh, How much I miss you! If the passionate refreshing breeze knows my heart, it can tell you that I miss you and care you for my life』s time. If graceful white cloud knows my heart, it can tell you I love you and would be together with you forever.

通往愛人家裡的路總不會漫長。
The road to a lover』s house is never long.

愛情就像一隻蝴蝶,它喜歡飛到哪裡,就把歡樂帶到哪裡。
Love is like a butterfly. It goes where it pleases and it pleases where it goes.

在遇到夢中人之前,上天也許會安排我們先遇到別的人;在我們終於遇見心儀的人時,便應當心存感激。
Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful.

愛情是無形燃燒的火焰。
Love is a fire which burns unseen.

第一次聽到你對我說”我愛你”,我的世界一瞬間鮮花綻開。
When the words “I love you” were said by you for the first time,my world blossoms.

常常想起曾和你在一起的那些日子。開心、快樂、幸福、失落、傷心、痛苦的所有日子。很想你,很想你……
Those days when we were together appear in my mind time after time, because they were so joyful, happy, blest, disappointing, sad and painful. I miss you ,and miss you so mach……

假如每次想起你我都會得到一朵鮮花,那麼我將永遠在花叢中徜徉。
If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden.

我早上願意醒來為兩個理由: 鬧鐘和你.
There are two reasons why I wake up in the morning: my alarm clock and you.

我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為我喜歡與你在一起時的感覺。
I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.

愛情進入,友情完結。
When love puts in,friendship is gone.

真愛是上帝單獨賜予普天下芸芸眾生的禮物。
True love』s the gift which God has given to man alone beneath the heaven.

對於世界而言,你是一個人;但是對於某個人,你是他的整個世界。
To the world you may be one person, but to one person you may be the world.

有了你,我迷失了自我。失去你,我多麼希望自己再度迷失。
Within you I lose myself, without you I find myself wanting to be lost again.

不知道什麼是憂傷,就不會真正感激幸福。
You cannot appreciate happiness unless you have knowns adness too.

真摯的愛是給,不是取。
True love is giving,not taking.

為何好女孩總喜歡壞男孩?
Why do the good girls, always want the bad boys?

愛人和被人愛是人生最大的幸福。
To love and to be loved is the greatest happiness of existence.


沒有留言:

張貼留言