2015年8月6日 星期四

想念戀人的英文句子

想念戀人的英文句子

You are the person whom I miss.
你是我相念的人。

In my heart there is a secret. It is contained in only four words-l miss you sorely.
我的心中珍藏著―個秘密,說出來只有四個字――我太想你!

Outside, the new moon shines bright all around, but the lonely lamp on my desk is dim. How l wish this small piece of paper would take to you my resdess yearning.
夜色茫茫照四圍,天邊新月如鉤。桌上寒燈光不明,寄―片紙兒給遠方的你,傾訴我滿腔沉重的相思之情。

miss you so much,I hope to see you as soon as possible.
我很想念你,希望能儘快見到你。

I』m so miss you.
我非常的想念你!

Miss to death.
想死你了……

When I fell in love with you,first I will miss you,and then occasionally remind of you.
當我愛上了你,開始我會想念你,然後時不時的會想起你。

Haven meet you for such a long time, i will miss you
好久不見了,我會想念你.

I Will Miss You When You Are Gone.
你走後我會想念你!

No matter where you are to take good care of yourself, I will miss you.
無論你在哪裡,要好好照顧自己,我會想念你。


沒有留言:

張貼留言