2015年8月6日 星期四

英文字母F開頭的情話

英文字母F開頭的情話

For the word you may be a porson. But for me, you are the whole world。
對於世界你只是一個人,但對於我你卻是全世界。

Forever stand by you.
永遠在你身邊。

First love is unforgettable all one』s life.
初戀是永生難忘的。

For you see, each day I love you more. Today more than yesterday and less than tomorrow.
你知道嗎?我每天都愛你更多。今天愛的比昨天多,明天愛的比今天多。

Forgive me for needing you in my life; Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul; Forgive me for wanting to be with you when I grow old.
原諒我生活中不能沒有你,原諒我欣賞你軀體和心靈的美麗,原諒我希望永生永世和你在一起。

For those are the steps, that we have made. That was the past, the future is near, I anxiously wait, for what will appear. New homes, more laughter, and children so dear, Everything will be wonderful, as long as you』re near.
如果有一天, 我離開了你身邊,或者你離開了我身邊, 我們的生活會是什麼模樣? 會不會有人逗你開心地笑? 生病時會不會有人照顧? 受傷時會不會有人撫慰? 夜深時有沒有人聽你靜靜地講故事? 睡不著時會不會有人給你輕聲低唱? 而我又會怎樣?會怎樣?

For the same reason you like me, I like you, too.
我也喜歡你啊,就像你喜歡我一樣。

From now on , you’re under my protection.
從現在開始,你由我罩著。


沒有留言:

張貼留言