2015年8月6日 星期四

英語經典愛情語句 We cease loving ourselves

英語經典愛情語句 We cease loving ourselves

I miss you so much already and I haven』t even left yet!
儘管還不曾離開,我已對你朝思暮想!

I need him like I need the air to breathe.
我需要他,正如我需要呼吸空氣。

If equal affection cannot be, let the more loving be me.
如果沒有相等的愛,那就讓我愛多一些吧。

If I know what love is, it is because of you.
因為你,我懂得了愛。

I』ll think of you every step of the way.
我會想你,在漫漫長路的每一步。

Love is a vine that grows into our hearts.
愛是長在我們心裡的藤蔓。

Love is the greatest refreshment in lif
愛情是生活最好的提神劑。

Love never dies.
愛情永不死。

Loving me for who I am
愛上像我這樣的一個人。

Never frown, even when you are sad,because you never know who is falling in love with your smile.
縱然傷心,也不要愁眉不展,因為你不知是誰會愛上你的笑容。

No man or woman is worth your tears, and the one who is, won『t make you cry.
沒有人值得你流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

No person deserves your tears, and who deserves them won』t make you cry.
沒有人值得你流淚,值得你流淚的人是不會讓你哭的。

One word frees us of all the weight and pain in life.That word is love.
有一個詞可以讓我們擺脫生活中所有的負擔和痛苦,那就是「愛情」。

Passionate love is a quenchless thirst.
熱烈的愛情是不可抑制的渴望。

Teaching me the meaning of love
教導我愛的意義是什麼。

Thank you for being my friend and being around
感謝你作我的朋友並且在我身旁。

The darkness is no darkness with thee.
有了你,黑暗不再是黑暗。

The most precious possession that ever comes to a man in this world is a woman』s heart.
在這個世界上,男人最珍貴的財產就是一個女人的心。

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can『t have them.
失去某人,最糟糕的莫過於,他近在身旁,卻猶如遠在天邊。

We cease loving ourselves if no one loves us.
如果沒有人愛我們,我們也就不會再愛自己了。

Wherever you go, whatever you do, I will be right here waiting for you.
無論你身在何處,無論你為何忙碌,我都會在此守候。


沒有留言:

張貼留言